Wednesday, July 21, 2010

Konsert Slash

Oleh sebab bebanan kerja yang menggila, masa yang tak mencukupi, ketiadaan laptop dan capaian internet tempat kerja yang telah disekat, gua tak dapat untuk mengupdate blog buat masa ni.. Apa-apa hal pun, minggu depan wa akan update entri terbaru.. Stay with CROMIRAMA..

..Dan ini lah buah tangan untuk tatapan lu sekalian..Potret SLASH.
Potret rare ni dilukis oleh kawan baik gua untuk gua..
Wan Zaine nama dia.. Dia memang Rock best.. Dan potret lukisan beliau juga telah dipuji oleh Man Karen Rustyblade dan otai-otai Rock yang lain. Dan Korang jangan tak caya, Slash pun puji lukisan potret beliau ini..


Potret ini gua tayangkan sempena Konsert Slash yang berlangsung pada 5 Ogos 2010 di Surf Beach, Sunway Lagoon, Shah Alam.. Kepada yang masih belum ada tiket, dapatkan segera di talian 03-78622000 ataupun tempah secara online di www.fatdeal.com.my

Bukan senang nak tengok Slash beraksi di Malaysia..

Lastly, kalau korang rasa potret dia dasat, sudi-sudi la komen.. Yang penting jangan kutuk-kutuk...ha..ha..ha.. Wa caya sama lu!! \m/

29 comments:

Nigina said...

huhuhu nak kak gina nak lukisan boleh tak hehehehe

mazru said...

hehehe mmg dasyat la bro!heheh scary

=)

qellissa said...

of coz lah igt lagi bro..windu gak sama lu..hihii..lately i pon busy gak..sama2 busy..hihihi

afayufu said...

tk dpt nk gi konsert tu..

¶A.K.I¶ said...

heheh!
cantek lukisan!

darkbatman said...

erm.. x g kot konsert ne.. cz keje.hehe

cLina BeLedZa said...

kalau dgn line up gun n roses mesti lagi best kan.

Penulis Rindu said...

salam ziarah petang petang..memang lama lu gua tak nampak ...

Nerzhul said...

bestla lu dapat gi tengok slash.. kalau jumpe slash lu tolong salam untuk gua eh. hehee \m/

Unknown said...

dasatlah lu brader....

zulkbo said...

salam..
oh yeahhh..rock jangan tak rock bro..
balerrr gambo te..macam hantu nampoknya..he he

deaf-angel said...

nice

aku nak pergi, especially Spore nye show pasal opener dia Coheed and Cambria, kat KL opener weak la .. oppss!! haha.

tapi...budget lari, so tunggu baca review ko je la..

Kalo malam tu Slash bawak lagu Rocket Queen, aku mesti gigit jari je la haha

Puput. said...

wahh..deaf pegi la..caya la deaf..dah agak ko mst pegi..aku x g kot..bz la..hehe..

Afzainizam said...

salam dihulur tanda persahabatan,
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

mungkin tak dapat pergi lah bro coz aku ada jemputan perkahwinan plak sedara aku ni... hah kat kenduri kawin tu tak ada lah kugiran tapi katanya tuan umah sediakan gazal aje... eeeemmmm gazal pun gazal lah janji diri aku rock...

Unknown said...

Boleh lah tu..lukisan tu setiap orang ada maksud masing-masing

terokai seni said...

baik sikit lukisan wa...

mrs.JamaL said...

lawa la bro..lukis potret i lak boleh?

Yatre Hayati said...

wah ni peminat rock ni !

splattish said...

kadang2 aku keliru ni slash ke MJ..huhu

Slow Rock Melayu said...

cuba tengok rockers....
di blog saya http://slowrock-melayu.blogspot.com
lagu-lagu Metafora dah saya uploadkan....

http://slowrock-melayu.blogspot.com/2010/07/metafora-imiginasi-optimistik-1991.html

Nizam Awang Brahim said...

Okey amat ter.Nampok klasik weh...

Amirul Arif said...

yeahhhhhhhhhhhhh steadyy rock

http://amirul-arif.blogspot.com

m6hidrogen said...

slash atau bukan, janji rock!

wanzi said...

wah hebat .... semua puji lukisan tu.. hebat bro... rocklah... nah visa 4 u

Encik Jep said...

nasib ada tulis slash kt gambo. kalau xde,gua ingat tu dh mcm michael jackson jer tadi..hahahaha!

feedyoursoul said...

woo.... smart btl lukisan nih...

Mia Liana said...

singgah sini...let's rockkkkkk

kak cabai said...

potret menawan kalbu nampok gayo... alhai rockers lama sungguh tak singgah sini kak cabai pun sibuk juga dok jahit baju raya yg dah mula berlambak-lambak tu... raya ni tak tau la lagi nak masak apa... habih-habih sangat buat ketupat daun palas dengan rendang ayam, balik rmh mertua pula lemang dengan sambal ikan bilis alamak terliur la pulak...

Unknown said...

Metafora - Suara Generasi @1990

http://slowrock-melayu.blogspot.com/2010/07/metafora-suara-generasi-1990.html